Je mnoho důvodů k tomu, postavit se na pružnou podložku, pokrčit kolena a pokusit se o první výskok. Jestliže jste na trampolíně nikdy nestáli, zvláště, jste-li v letech a pohyb vám činí určité potíže, zpočátku to nemusí být snadné. Záhy však zjistíte, jakou drogu jste si domů pořídili.

Lidé, co ji doma mají, na ni nedají dopustit, představuje pro ně symbol odreagování a eliminace stresu, dokonce ji využívají jako meditační techniku nebo pro výuku cizích jazyků a pro lepší vstřebávání některého obtížnějšího učiva.
trampolina na zahradě


Co je na tom tak zajímavého


Beztížný stav – vyzkoušet tento zvláštní stav je možné pouze v kosmické lodi anebo v letadle, které při speciální trajektorii letu navodí posádce na pár okamžiků pocit ztráty gravitační energie. Na trampolíně toho docílíte každým výskokem, jde sice o zlomek vteřiny, ale ten je velmi důležitý pro váš niterný pocit. Rychleji se totiž uvolní do krve hormony štěstí – endorfiny, proto se také tomuto náčiní přezdívá „dokonalý antistres“.
Koordinace pohybů – řada vrcholových sportovců využívá toto nářadí k tréninku koordinace pohybů. Je to důležité k samotnému sportovnímu výkonu a z této přednosti můžete čerpat i vy. Budete se lépe pohybovat v terénu, bude se vám lépe dýchat, budete uvolnění, zbavíte se zbytečného napětí a sevření.
tři skokani
Svalové skupiny – tento pohyb je výrazně specifický a nelze jej napodobit. Skákat můžete v přírodě na lecčems a přes leccos, ale brzy zjistíte, že to jaksi „není ono“. Pružná podložka vám totiž dovolí ponořit se do pohybu s důrazem, zaměstnáte většinu svalů, mezi nimi i partie téměř nevyužívané. Říká se, že po prvním cvičení bolí nejen nohy, ale i hýždě, břišní a zádové svaly, ramena, trapéz, což je důkazem, že cvičíte správně. Pravidelným tréninkem navíc posilujete svalstvo přirozeným způsobem, není zbytečně přetěžováno cviky z fitness center.

5.0
04