Zdá se, že nízké ceny jsou v dnešní době tím největším lákadlem. Většina lidí se pak ani nezamýšlí na tím, zda za to málo dostanou alespoň trochu kvality. A právě v tom tkví ten problém. Pravdou je, že se najdou i e-shopy a výrobky na nich, které jsou levné a i kvalitní, ale větší část z nich se po prvním použití rozbije. Nakonec zjistíte, že jste sice zaplatili málo peněz, ale vlastně Vám nic nezbylo. Lehká matematika Vám prozradí, že jste i to málo prodělali.
nový prokukt.jpg
Situace se ale lepší. Například oblečení dovezené odtamtud vůbec neodpovídalo velikosti. Museli jste si tak objednávat oblečení alespoň o číslo větší, než je Vaše standardní velikost. Dnes už ale k Vám domů dorazí oblečení, které velikostí odpovídá o něco víc.
Dalším tématem, který se týká asijských e-shopů, je porovnání představy a reality vzhledu výrobku. Zvykněte si, že na obrázků vypadají věci vždy nádherně. A setkáváme se s tím každý den. Realita už tak růžová ale není. Místo krásných modrých džín Vám přijdou nekvalitní látkové kalhoty. Rada je tak jednoduchá, oblečení si raději vybírejte v kamenných obchodech.
Stejně tak se i vyvarujte kupování elektroniky přes tyto weby. Je totiž téměř nad slunce jasné, že elektronika za pár stovek korun se nevyrovná kvalitní elektronice ze specializovaných obchodů. A opět je to ta stejná pohádka. Obrázek často neodpovídá realitě, ale to u asijských e-shopů není žádným překvapením.
Na objednaný výrobek si ale chvíli počkáte. Někdy i dva měsíce. A někdy zase objednaná věc nedorazí vůbec. Často se také stává, že výrobky přijdou rozbité a poničené.
elektronický obchod.png
Na internetu najdete spoustu případů, kdy oblečení či kosmetika nebo jiná věc, absolutně nakupujícímu nesedlo. Věřte, že se u těchto příspěvků královsky pobavíte. Občas jsou omyly opravdu úsměvné. Úsměv však zmizí z Vaší tváře tehdy, když nevyhovující výrobek dorazí právě Vám.
Na malé, téměř bezvýznamné výrobky, jsou čínské obchody většinou dobré. Buďte však opatrní s nákupem dražších kousků. Nechcete přeci dát peníze za nic, no ne?

Asijské e-shopy: ano nebo ne?
4.6 (91.43%)7